SAP CRM - klucz do obsługi klienta
Jak wiadomo dostosowanie organizacji do oczekiwań klientów jest teraz ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Zespoły sprzedaży i obsługi klienta mają bezpośredni kontakt z klientem. Zespoły muszą wykorzystywać wiedzę przedsiębiorstwa w połączeniu ze znajomością potrzeb klienta, co pomoże im wyróżnić się na tle konkurencji i zapewnić klientowi unikalne doświadczenia na każdym etapie jego obsługi. Zapewnij swoim zespołom dostęp do rozwiązań SAP w chmurze, aby dzięki nim pozyskiwać przychylność dzisiejszych doskonale poinformowanych klientów. Większa sprzedaż, wyższa jakość usług i większa efektywność działań marketingowych – SAP Customer Relationship Management (SAP CRM) oferuje funkcjonalności wspierające kluczowe procesy biznesowe wpływające bezpośrednio na wyniki finansowe. Wersja SAP CRM 7.0 została wyposażona w nowy intuicyjny interfejs użytkownika, oparty na technologii WWW. Za jego pomocą możliwe jest elastyczne dostosowanie zakresu prezentowanych informacji oraz dostępnych funkcjonalności systemu do potrzeb użytkownika, a otwarta technologia umożliwia integrację systemu z innymi aplikacjami, w tym także firm trzecich.
Sprzedaż – Rozwój i utrzymanie istniejących relacji z klientem poprzez planowanie, prognozowanie, zarządzanie terenową strukturą sprzedaży, bazą klientów i ich kontaktami, działaniami realizowanymi przez pracowników, zamówieniami klienta, konfiguracją produktów i ich cen.
Najważniejsze grupy funkcjonalności systemu SAP CRM to:
SAP CRM EIC (Employee Interaction Center)
SAP CRM Sales
SAP CRM Mobile Sales
SAP CRM CIC (Customer Interaction Center)
SAP E-Commerce (sklep internetowy)
SAP CRM Marketing
SAP CRM Service
Jakie obszary obsługuje SAP CRM? Są one następujące:
Usługi – Wsparcie procesów sprzedaży usług poprzez zarządzanie umowami świadczonych usług na zasadzie kontraktów usługowych wraz z możliwością zarządzania personelem i Centrum Obsługi Klienta. Według danych Forrestera 70% kadry kierowniczej marketingu uważa, że personalizacja treści może znacznie ułatwić utrzymanie klienta i poprawić jego nastawienie do firmy i do jej produktów. Poznaj rady Forrestera dla pracowników marketingu pozwalające na uniknięcie strat i zawirowań związanych z pojawianiem się nowych graczy na rynku i nowych produktów.
Marketing – Analiza, planowanie, rozwój i realizacja wszystkich działań marketingowych przedsiębiorstwa wykonywana w różnych kanałach interakcji z klientem.
Współpraca z partnerami – Zarządzanie relacjami z partnerami poprzez wzmacnianie ich pozycji względem konkurencji. Poprawa procesów marketingu, komunikacji i rekrutacji partnera, prognozowanie kanału sprzedaży partnerskiej wraz z zarządzaniem zleceniami partnera.
Interaction Center – Zmniejszenie kosztów przy jednoczesnym zwiększeniu zysków działalności centrum interakcji z klientem w obszarach marketingu, sprzedaży i usług. Wsparcie strategicznych procesów telemarketingu, telesprzedaży, obsługi klienta, HR, IT Help Desk’u.
Kanał WWW – Realizacja procesów e-marketingu, e-sprzedaży i e-usług przy wsparciu funkcjonalności e-commerce oraz Web Analytics.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz