Podczas gdy SAP HANA jest kluczowym elementem BI całości
rozwiązania SAP, to SAP 360® Customer pozwala na dostęp online i nawiązywanie
bliższych relacji z klientami.
Przede wszystkich SAP 360® Customer pozwala na nawiązywanie
i utrzymywanie bliskich relacji z klientami oraz zapewnia dostęp do informacji
i umożliwia spersonalizowaną obsługę klientów z dowolnego miejsca i na dowolnej
platformie. SAP 360® Customer opiera się na platformie SAP HANA i wykorzystuje
zaawansowane technologie: przetwarzanie in-memory, chmury obliczeniowe oraz
rozwiązania mobilne. Dzięki innowacyjnemu podejściu umożliwia przedsiębiorstwom
zmianę sposobu kontaktu z klientami oraz rozszerzenie ram tradycyjnego
zarządzania kontaktami. Rozwiązanie SAP 360 Customer udostępnia możliwości,
które pozwalają podejmować konkretne działania i nawiązywać kontakty z
klientami ― w odpowiednim kontekście i w czasie rzeczywistym. Zwiększa to
możliwości pracowników mobilnych, ułatwia współpracę, oraz przyspiesza inicjowanie
transakcji
Jedną z istotnych
funkcji jest dostęp do danych w czasie rzeczywistym: System umożliwia
bezpośredni dostęp do danych klientów, w ich potrzeby i preferencje, dzięki
czemu możliwe jest przewidywanie ich przyszłych zachowań. Taki kompleksowy
wgląd w czasie rzeczywistym w informacje o klientach korzysta z aktualnych
danych z systemów interakcji z klientami i z systemów transakcyjnych.
Wykorzystywane są także publicznie dostępne informacje z sieci
społecznościowych. Dostęp do dużych ilości danych w krótkim czasie znacząco
przyspiesza realizację istniejących procesów oraz ułatwia podejmowanie decyzji
― w dowolnym miejscu przy użyciu dowolnego urządzenia. Naturalnym i jednym z
pierwszych zastosowań tych nowatorskich technologii stały się rozwiązania
wspomagające zarządzanie szeroko rozumianymi relacjami z klientem. Stało się
tak, ponieważ to właśnie przeprowadzona a czasie rzeczywistym kompleksowa
analiza historycznych jak i predykcja przyszłych modeli zachowań i potencjału
klientów, dynamiczne i wielowymiarowe porównania z innymi firmami dają
najszybsze i wymierne korzyści. Przeprowadzana w czasie rzeczywistym
segmentacja i możliwość prowadzenia dynamicznie planowanych kampanii,
uwzględniających kompletną i w pełni aktualną historię klienta oraz bieżący
kontekst aktualnej interakcji to tylko wybrane przykłady nowych wymiarów
wartości, które tworzy SAP HANA.
Interakcje w czasie rzeczywistym: Możliwość wglądu w czasie
rzeczywistym w dane, umożliwia zróżnicowaną obsługę poprzez oferowanie
spersonalizowanych produktów zaspokajających potrzeby i życzenia konkretnych
klientów. Bieżące wykorzystanie spływających informacji pozwala w odpowiednim
czasie nawiązać kontakt z klientem aby z wyprzedzeniem rozwiązać problemy, czy
wprowadzić nowe produkty i usługi.
Realizacja w czasie rzeczywistym: Firmy są w stanie
natychmiast i kompleksowo realizować procesy dotyczące klientów, rzetelnie
wywiązywać się z podjętych zobowiązań oraz zapewniać obsługę klienta w sposób
wyróżniający firmę wśród konkurencji. Wykorzystując najlepsze procedury
branżowe wbudowane w rozwiązania SAP przedsiębiorstwa mogą zwiększyć
efektywność i wydajność. Dzięki temu pracownicy są w stanie lepiej realizować
zadania sprzedażowe, serwisowe i marketingowe.
Rozwiązania firmy SAP pozwalają przedsiębiorstwom i ich
pracownikom efektywniej współpracować i lepiej wykorzystywać posiadane
informacje biznesowe w celu zdobycia przewagi nad konkurencją ― zarówno na
zapleczu, jak i na sali spotkań zarządu, w magazynie i w sklepie, z
wykorzystaniem komputerów stacjonarnych i urządzeń mobilnych. Kluczowym
elementem rozwiązania SAP 360® Customer jest aplikacja SAP® CRM wdrożona na
platformie SAP HANA. W jego skład wchodzą inne produkty i rozwiązania oparte na
chmurze, takie jak rozwiązanie SAP® CustomerOnDemand, platforma społecznościowa
SAP® Jam oraz kilka rozwiązań mobilnych. Brak koniecznego do tej pory rozdziału
pomiędzy systemem transakcyjnym i analitycznym eliminuje dylematy związane z
replikacją danych i tym, w jakim stopniu informacje, które poddajemy analizie
są nadal aktualne. Dynamika otoczenia biznesowego systematycznie rośnie i coraz
częściej złożone raporty już zaraz po ich opracowaniu okazują się być wyłącznie
odzwierciedleniem stanu historycznego.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz